lunes, 26 de abril de 2010

Carpe Diem

Sinto agobio cando recordo a cantidade de cousas interesantes que aprendín, e doume conta que cada ano van a menos, que as experiencias son cada vez menos intensas. Vou hacia diante buscando algo novo, algo que me faga tremer, algo que me poña nerviosa, quizá o que queira é volver atrás e revivir o pasado con máis atención e dentro duns anos, cando a miña vida teña a metade da metade de cousas novas que a de agora, pensarei neste momento, e direi, "tiña que habelo vivido con máis intensidade".
Quero gritar e escoitalo eco nun acantilado, nadar no mar con treboada, saltar e suar nun concerto, atopar unha profesión que me encha a alma, namorame de algo ou alguén, que me dean unha lista longa de películas e libros que me vaian a engaiolar e que as vexan e os lean comigo, ler máis rápido, aprender a falar máis idiomas, viaxar sen saber moi ben a onde, pasar menos tempo co ordenador e máis con persoas interesantes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario